Online upoznavanje kao alat za pronalaženje prijatelja i društva
Online upoznavanje kao alat za pronalaženje prijatelja i društva Prednosti online upoznavanja kao alata za pronalaženje prijatelja i društvaOnline upoznavanje sve više postaje popularan način pronalaženja prijatelja i društva u današnjem digitalnom dobu. Uz tehnički...
Sex SMS oglasi i pravna pitanja: propisi i zakonodavstvo
Sex SMS oglasi i pravna pitanja: propisi i zakonodavstvo Zakonodavstvo i regulacija Sex SMS oglasa: Pravna pitanja i propisiSex SMS oglasi su oblik oglašavanja koji se sve više koristi u današnjem digitalnom dobu. Ovaj način oglašavanja omogućuje korisnicima da putem...
Koncept ‘sugardaddy’ i ‘sugarbaby’ u svijetu sex oglasa
Koncept ‘sugardaddy’ i ‘sugarbaby’ u svijetu sex oglasa Koncept ‘sugardaddy’ i ‘sugarbaby’ u svijetu sex oglasa: Što su ‘sugardaddy’ i ‘sugarbaby’?Koncept “sugardaddy” i...
Ljubav i kultura: Utjecaj tradicije na ljubavne veze u Zagrebu
Ljubav i kultura: Utjecaj tradicije na ljubavne veze u Zagrebu Sex oglasi Zagreb su jedan od aspekata ljubavnog života u Zagrebu koji se često povezuje s tradicijom i utjecajem kulture na ljubavne veze. U nastavku su navedena tri podnaslova na temu Ljubav i kultura:...
Online dating vs. Tradicionalni načini upoznavanja: Prednosti i mane
Online dating vs. Tradicionalni načini upoznavanja: Prednosti i mane On traži njuOn traži nju je pojam koji se često koristi u kontekstu upoznavanja i pronalaženja partnera. Bez obzira na to da li je u pitanju ozbiljna veza ili samo neobavezno druženje, mnogi muškarci...
Erotske fotografije na sex oglasima: Etika i sigurnost u dijeljenju slika.
Erotske fotografije na sex oglasima: Etika i sigurnost u dijeljenju slika. Važnost etike u dijeljenju erotskih fotografija na sex oglasima: Etika i sigurnost u dijeljenju slikaEtika ima ključnu ulogu u dijeljenju erotskih fotografija na sex oglasima. Dok su takve...
Seksualni turizam i oglasi: Utjecaj na turističku industriju.
Seksualni turizam i oglasi: Utjecaj na turističku industriju. Seksualni turizam i oglasi: Utjecaj na turističku industriju u HrvatskojSeksualni turizam i oglasi imaju značajan utjecaj na turističku industriju u Hrvatskoj. Ova vrsta turizma je postala sve popularnija u...
Oglasi i emocionalna povezanost: Može li se razviti prava veza preko oglasa?
Oglasi i emocionalna povezanost: Može li se razviti prava veza preko oglasa? Oglasi i emocionalna povezanost: Može li se prava veza razviti putem oglasa?Oglasi su postali neizostavan dio našeg svakodnevnog života. Bilo da se radi o oglasima u novinama, na televiziji...